Menu strony
Zakupy
Biznes, mężczyźni

Programy lojalnościowe B2B

Rolą programów lojalnościowych, jak mówi nazwa, jest kreowanie i umacnianie kontaktów między dwoma podmiotami. Najczęściej spotykane są tego sortu działania, w których firma próbuje zbudować lojalność kupujących. Zazwyczaj używane są takie narzędzia, jak np. specjalne identyfikatory, dzięki którym klienci mogą gromadzić punkty, otrzymywane za systematyczne zakupy. Potem takie punkty zamienia się na rozmaite nagrody. Eksperymenty wykazały, że dzięki takim działaniom konsumenci naprawdę są zmobilizowani do zakupów i lojalni wobec marki. Z tego powodu wiele marek stosuje takie programy, nawet wielkie koncerny światowe.
książka

W toku poszukiwania pomysłów na prezenty i robieniu sprawunków inetrnet jest niezmiernie pomocny

Obecnie coraz nagminniej i chętniej postanawiamy realizować zakupy w sieci. Kupujemy nadzwyczaj różne towary, od artykułów spożywczych rozpoczynając, a na specjalistycznych narzędziach kończąc.
odkurzacz

odkurzacze jako konieczne urządzenia

Na przestrzeni minionych lat, zaufanie Polaków do dokonywania zakupów w Internecie zauważalnie wzrosło. Jest to w wielkiej mierze spowodowane zjawiskiem coraz liczniejszej konkurencji na rynku sklepów internetowych, jaka przekłada się na zwiększone bezpieczeństwo zakupów. Na dodatek, nowo powstające sklepy internetowe muszą się czymkolwiek wyróżniać, ażeby być w stanie rzeczywiście współzawodniczyć z uformowanymi już liderami branży, przez co proponują swym klientom jeszcze niższe zapłaty, również szereg nadzwyczajnych usług.
sakupy

Lojalność , czyli programy partnerskie- obecne obserwacje

Lojalność kojarzona jest bardzo pozytywnie. W życiu prywatnym ciężko jest zmierzyć poziom lojalności drugiej osoby, ale już przy działaniach marketingowych nie jest to takie skomplikowane. Wiele razy słyszeliśmy o programach lojalnościowych i na sto procent sami w takowych, choć może nie zawsze świadomie, uczestniczymy. Mamy karty stałego klienta, które są oczywiście częścią tego rodzaju programów. Programy lojalnościowe to metoda stosowana od długiego czasu, ludzie dzięki temu, że dostają kartę stałego klienta mają poczucie, że ktoś ich docenił.
odzwierciedlenie - sklep

Co chętniej kupujesz- tańsze ubranie czy droższy, markowy ciuch?

Handel z Chin oraz eksport do Chin aktualnie rozwijają się bardzo prężnie i mogą zapewnić nam wiele niedrogich produktów. Nierzadko mamy problem, czy lepiej będzie zakupić markowe ubrani lub inny markowy asortyment, czy też lepiej postawić na oszczędności. Rzecz jasna tanich produktów jest aktualnie tak dużo i są one tak często kupowane, że wątpliwości znikają.
Obliczenia księgowe

Podatek w umowie o dzieło, sprzedaż wysyłkowa oraz potrącenie vat od paliwa - przydatne porady

Umowa o dzieło nie jest oskładkowana, nie powinno się więc odprowadzać składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Jednakże konieczne jest odprowadzanie od tego typu umowy podatku.
dom

Przeglądając regulamin sklepu internetowego cena będzie tam zawarta

Kiedy pragniemy robić sprawunki przez internet, to dobrze musimy zdawać sobie sprawę z tego, jakie będą nasze prawa oraz obowiązki. Na co powinniśmy przykładać uwagę, co nam wolno, a czego nie. Dlatego właśnie powinniśmy powiedzieć, gdzie warto szukać tego typu informacji.
internet

Jak kupować i sprzedawać przez Internet

W czasie najnowszych technologii i popędu populacyjnego coraz częściej kupujemy w sieci. ułatwiamy sobie życie poprzez sprzedaż internetową. Dzięki zakupom przez Internet jesteśmy w stanie nabyć cały niezbędny nam asortyment.
Sklep z grami planszowymi

Gry dla każdego

Granie staje się teraz coraz powszechniejsze również wśród osób dorosłych, którzy potrafią czerpać przyjemność z takiej rozgrywki. Gry planszowe to trafione urozmaicenie normalnego wypadu do pubu. Dużo lokali organizuje nawet specjalne gamesroomy, gdzie można za niewielką opłatą wypożyczać gry, aby tylko sprostać wymogom swoich klientów. Po co jednak płacić za pożyczenie polskich wersji atrakcyjnych gier, skoro można mieć je na własność?
praca

Przywiązanie na wagę złota

O przywiązanie ich otoczenia stara się każde przedsiębiorstwo. Lojalność dwóch grup jest w tym miejscu kluczowa: klienci oraz pracownicy. Jak jednak przekonać do nas te osoby oraz w jaki sposób działać, by intratna oferta konkurencji nie przekonała ich do odejścia?
1 2 3