Menu strony
Marketing
czapka z daszkiem

Interesujące gadżety, które warto zaoferować młodej grupie odbiorców.

Przedsiębiorcy posiadający punkty sprzedaży z produktami przeznaczonymi dla osób w młodym wieku muszą przygotowywać systematycznie akcje promocyjne dokładnie pod takie osoby. Dzięki temu nie będzie przesłanek martwić się o wyniki sprzedażowe, gdyż młodzi ludzie będą doceniać to, co będzie im zaoferowane. Dobrym konceptem są między innymi interesujące rzeczy, jakie dobrze będzie zaoferować młodszej grupie odbiorców.
Company work

Należy dbać o image swojej firmy!

Możemy świadczyć świetne usługi, a do tego oferować niezbyt wygórowane stawki. Identycznie jeżeli w rachubę wchodzi produkcja, etc. Jednak jeżeli całkowicie nie będziemy umieli dbać o PR, a na dodatek wokół zarządzanej przez nas firmy nadejdzie niejako negatywna aura, pewnie będziemy mieli spore problemy. A więc jeżeli nie chcemy zauważyć wielkiego spadku ilości zamówień, z całą pewnością musimy zachować ostrożność. Jak zatem dbać o wizerunek swojej działalności?
sakupy

Lojalność , czyli programy partnerskie- obecne obserwacje

Lojalność kojarzona jest z pozytywnymi sytuacjami. W życiu prywatnym trudno jest zmierzyć poziom lojalności drugiej osoby, ale już w marketingu nie jest to aż tak skomplikowane. Wiele razy mieliśmy okazję słyszeć o programach lojalnościowych i na pewno sami w takowych, choć może nie zawsze świadomie, uczestniczymy. Mamy karty stałego klienta, które są oczywiście częścią tego typu programów. Programy lojalnościowe to sposób stosowany od długiego czasu, ludzie dzięki temu, że otrzymują kartę stałego klienta mają poczucie, że ktoś ich docenił.
telebim reklama

Jak efektywnie reklamować przedsiębiorstwo?

Reklama jest dźwignią handlu – chyba każdy słyszał to powiedzenie i zdaje sobie sprawę z tego, jak wiele jest w nim prawdy, szczególnie w sytuacji, gdy prowadzi własne przedsiębiorstwo. Reklama ma najróżniejsze postacie, w zależności od faktu, gdzie są potencjalni reklamobiorcy, jakie istnieją media i w których miejscach można zamieścić efektywną, rzucającą się w oczy reklamę, która wgryzie się w pamięć.
e-marketing

Logo - podstawowy szczegół marketingu

Dzisiejszy rynek charakteryzuje się z reguły dość dużą konkurencją. Zakładanie własnej firmy jest tym samym krokiem milowym i należy inwestować sporo pracy w to, by zaistniała nowa marka. Też znane i lubiane firmy nie ustają w ciągłych staraniach o zdobycie nowych klientów. Naturalnie, w takim przypadku duże znaczenie ma wydajny marketing.
telefon

Których narzędzi telemarketingowych trzeba dzisiaj używać?

Uniwersalnie wiadomo, że prowadzenie znaczącej firmy proponującej usługi czy też sprzedającej towary to ciężkie zadanie. Wiedzą o tym szczególnie wszyscy biznesmeni, którzy zapoczątkowali swoją pracę na lokalnym rynku. Zapanowanie nad wieloma aspektami wymaga od nas dużych umiejętności koordynacji, które naturalnie przełożą się w przyszłości na nasze dochody.
nowoczesny model reklamy

W chwili obecnej packshoty są na ogół używane w branży reklamowej!

Najprawdopodobniej każdy wie o tym, iż obecnie najistotniejsza jest dobra reklama. Jeśli zamierzamy sprzedać produkt, to bez dobrego marketingu nic nie uda nam się zdobyć. Dlatego też, jeśli w dalszym ciągu nie wiesz w jaki sposób rozreklamować swój towar, to już teraz przeczytaj ten materiał!
książka

Badania marketingowe – komu przeznaczone?

Ponad pół wieku temu narodził się marketing. Od tej chwili naukowcy kreują nowe teorie, a fachowcy w biznesie oraz w wyspecjalizowanych agencjach parają się realizacją. Dzisiaj każda działalność biznesowa, która pragnie rozwijać się dobrze, musi skutecznie zajmować się dziedziną szeroko zakrojonej promocji.
E-biznes, internet

Marketing relacji - zainwestuj w swoją firmę

Wielki handel kieruje się swoimi prawami. Aby mieć sukcesy, powinniśmy dowiedzieć się, w jaki sposób działać. W każdym interesie chodzi tak naprawdę o to, by robić na nim kasę. Dlatego należy wszystkimi dostępnymi ścieżkami docierać do nowych klientów. To przecież oni są naszą siłą napędową.
szkolenie

Korzyści zajęć konsultingowych i pozostałych podnoszących umiejętności

Obsługiwanie klienta wiąże się dziś z szeregiem profesji i zawodów. Najpopularniejsze są oczywiście miejsca pracy konsultantów telefonicznych. Doradzanie i sugerowanie klientowi nie kończy się jednak na działach call-center. Działy Public Relations, koordynatorzy prac tymczasowych i wielu pozostałych „pośredników” poszczególnych usług muszą dbać o trwałe i skuteczne relacje z interesantem, na różnych płaszczyznach.