Menu strony
Marketing
książka

Badania marketingowe – komu przeznaczone?

Ponad 50 lat temu stworzono marketing. Od tej chwili badacze akademiccy starają się tworzyć nowe podstawy teoretyczne, a fachowcy w przedsiębiorstwach oraz w wyspecjalizowanych agencjach zajmują się realizacją. Dzisiaj każda działalność biznesowa, która chce rozwijać się dobrze, musi skutecznie zajmować się dziedziną szeroko rozumianej promocji.
nowoczesny model reklamy

W chwili obecnej packshoty są na ogół używane w branży reklamowej!

Chyba każdy wie o tym, iż w dzisiejszych czasach najważniejsza jest trafna reklama. Jeżeli chcemy sprzedać produkt, to bez odpowiedniego marketingu nic nie uda nam się zyskać. Wskutek tego, jeśli w dalszym ciągu nie masz pojęcia w jaki sposób rozreklamować swój produkt, to już teraz przeczytaj ten materiał!
E-biznes, internet

Marketing relacji - zainwestuj w swoją firmę

Wielki biznes rządzi się swoimi prawami. Aby odnieść sukcesy, należy dowiedzieć się, w jaki sposób postępować. W każdym interesie chodzi w rzeczy samej o to, by robić na nim pieniądze. Dlatego należy wszystkimi możliwymi sposobami docierać do kolejnych klientów. To właśnie oni są naszą przyszłością.
e-marketing

Logo - podstawowy szczegół marketingu

Współczesny rynek cechuje się przede wszystkim bardzo dużą konkurencją. Zakładanie własnej firmy jest dlatego krokiem milowym i trzeba inwestować sporo energii w to, aby zaistniała nowa marka. Również znane i lubiane firmy nie ustają w ciągłych staraniach o pozyskanie nowych klientów. Oczywiście, w tym przypadku duże znaczenie ma skuteczny marketing.
szkolenie

Korzyści zajęć konsultingowych i pozostałych podnoszących umiejętności

Obsługiwanie klienta utożsamiane jest z szeregiem profesji i zawodów. Najpopularniejsze są oczywiście miejsca pracy konsultantów telefonicznych. Doradzanie i przewodzenie klientowi nie kończy się jednakże na słuchawce telefonicznej. Sektory Public Relations, ludzie koordynujący prace tymczasowe i masy pozostałych „pośredników” informacji dbają o kontakt i długofalowość relacji z klientem, na rozmaitych płaszczyznach.
czapka z daszkiem

Interesujące gadżety, które warto zaoferować młodej grupie odbiorców.

Przedsiębiorcy prowadzący sklepy z produktami przeznaczonymi dla konsumentów w młodym wieku muszą przygotować na bieżąco kampanie reklamowe właśnie pod te osoby. Poprzez to nie będzie przesłanek przejmować się o wyniki sprzedaży, bo młodsi ludzie docenią to, co zostanie im przedłożone. Idealnym pomysłem są między innymi ciekawe przedmioty, które opłaca się dać młodej grupie konsumentów.
Company work

Należy dbać o image swojej firmy!

Możemy oferować bardzo dobre usługi, a jeszcze oprócz tego zagwarantować niewygórowane ceny. Identycznie jeśli w rachubę wchodzi produkcja, etc. Jednak jeżeli w zupełności nie będziemy umieli dbać o PR, a do tego wokół prowadzonej przez nas firmy nadejdzie nieco negatywna aura, zapewne będziemy mieli spore kłopoty. A więc jeśli nie chcielibyśmy dostrzec bardzo dużego spadku liczby zamówień, bez cienia wątpliwości powinniśmy uważać. W jaki sposób w takim razie zadbać o wizerunek swojej działalności?
sakupy

Lojalność , czyli programy partnerskie- obecne obserwacje

Lojalność kojarzy nam się bardzo pozytywnie. W życiu prywatnym trudno jest zmierzyć poziom lojalności drugiej osoby, ale już w marketingu nie jest to aż tak trudne. Nie raz słyszeliśmy o programach lojalnościowych i na sto procent sami w takowych, choć może nie do końca świadomie, uczestniczymy. Posiadamy karty stałego klienta, które są właśnie częścią tego typu programów. Programy lojalnościowe to metoda stosowana od dawna, ludzie dzięki temu, że dostają kartę stałego klienta czują się wyróżnieni.
telebim reklama

Jak efektywnie reklamować przedsiębiorstwo?

Reklama jest dźwignią handlu – chyba każdy słyszał to powiedzenie i zdaje sobie sprawę z tego, jak wiele jest w nim prawdy, szczególnie w sytuacji, gdy prowadzi własne przedsiębiorstwo. Reklama ma najróżniejsze postacie, w zależności od faktu, gdzie są potencjalni reklamobiorcy, jakie istnieją media i w których miejscach można zamieścić efektywną, rzucającą się w oczy reklamę, która wgryzie się w pamięć.
telefon

Których narzędzi telemarketingowych trzeba dzisiaj używać?

Uniwersalnie wiadomo, że prowadzenie znaczącej firmy proponującej usługi czy też sprzedającej towary to ciężkie zadanie. Wiedzą o tym szczególnie wszyscy biznesmeni, którzy zapoczątkowali swoją pracę na lokalnym rynku. Zapanowanie nad wieloma aspektami wymaga od nas dużych umiejętności koordynacji, które naturalnie przełożą się w przyszłości na nasze dochody.