Menu strony

Lojalność klienta zawsze w cenie

Grubość naszych portfeli rośnie w zawrotnym tempie. Nie od przypływu pieniędzy, niestety. Oprócz papierowych banknotów i pobrzękujących miedziaków, coraz częściej portfel wypełnia coś innego. I żeby to były, choć karty kredytowe. Niestety nie. Najczęściej to kolejne karty do galerii, które mają z nas uczynić przykładnego klienta. Dzięki temu kawałkowi plastiku to w danym, a nie następnym sklepie, mamy zrobić zakupy, to w tym a nie w innym miejscu kupimy płytę to na tej stacji benzynowej zalejemy samochód, to u tego operatora zakupimy usługę internetową , to w tym banku weźmiemy gotówkę, to do tego kina pójdziemy, a nie do drugiego. Z jakiego powodu tak jest?


Bo jesteśmy ich lojalnym klientem, a tym lojalnym klientem czyni nas ten opisany kawałek plastiku. Ma on w sobie dziwną siłę oddziaływania, która nie pozwala nam skorzystać z innego sklepu niż ten, który świeci się na naszym plastiku. Tak oto pokrótce funkcjonuje system lojalnościowy.

Ten tekst posiada fascynujące dane na opisywany wątek, lecz jeżeli masz ochotę poznać zbliżone aktualności, to dokładnie przeanalizuj solidne informacje (https://www.pitprojekt.pl/).

Jego magia działa na nas od dłuższego czasu.

Ten, kto wymyślił program lojalnościowy byłby zapewne do teraz szczęśliwym i bogatym człowiekiem. I pewnie zdaje sobie sprawę, jak dobrze nam się przysłużył. Wszystko to głównie dzięki ludzkiemu przyzwyczajeniu: większość z nas nie lubi zmian, stąd też, jeśli już będzie chciał zostać członkiem klubu lojalnościowego danej firmy, zrobi to świadomie. Sklepy zaś widzą w tym okazję do przywiązania klienta na zawsze. Owszem zdarzają się zbieracze, którzy chcą trzymać wypchane portfele, lecz jeśli się nie korzysta z tej przynęty w postaci karty, nie jest atrakcyjny dla sklepu, ponieważ nie daje mu zyskiwać. Tak to, bowiem funkcjonuje: sklep ma przychód z transakcji, ale także potrafi mu się za lojalność jego wyboru, odwzajemnić. W praktyce oznacza to, że za firmowymi kartami, kryją się zbierane prezenty, które mają skusić nas do zapisania się do klubu. Członkostwo w klubie posiada, zatem swoje nieocenione walory. Dzięki zakupom u partnera takiego systemu, nasze nagromadzone premie do zakupów zamieniają się w materialne rzeczy. A kto z nas nie chce prezentów? A te potrafią być naprawdę atrakcyjne: od bielizny pościelowej przez drobne sprzęty codziennego użytku po drogie telefony komórkowe. Dlatego jeśli jeszcze nie jesteś w żadnym klubie lojalnościowym przemyśl, którą markę lubisz i za co, i sprawdź czy nie proponuje takiego premii. Przecież miło jest dostawać dodatki za coś, co i tak byśmy kupili.
Przygotowane przez: ...
19-06-07 11:03:24