Menu strony

Aktualnie zdecydowanie liczy się dobra i zauważalna reklama

Trudno współcześnie wybić się, przedostać do ogólnej świadomości. Na nic umiejętności czy fantastyczne uzdolnienia, trzeba dodatkowo umieć się wybić z tłumu. To niby prostsze niż w dawnych czasach, bo mamy więcej ku temu możliwości. Jednak to nie do końca prawda. To że istnieją możliwości, to jedno, ale trzeba też umieć z głową z nich korzystać, a topotrafią tylko nieliczni.


Billboard na drodze
Mówi się, że sieć dziś jest najistotniejszym promocyjnym medium. Jest w tym z pewnością bardzo dużo prawdy, gdyż Internet oferuje nietuzinkowe perspektywy w dziedzinie promocji. Niemniej, każdy tak myśli i każdy tam się znajduje, wobec czego trochę trudno się
odznaczyć na tle innych. Wiele osób nie odnajduje się w tym temacie i przekazuje to zadanie innym, firmom zewnętrznym, które wymyślają całą kampanię wizerunkową online.


To oczywiście kosztuje, a nie zawsze ma dobre skutki, gdyż konkurencja nie śpi, a żeby całkowicie zdążyć za zmieniającymi się trendami nie można skąpić na internetowa promocje. Dlatego też mnóstwo ludzi próbuje odmiennych sposobów, niestandardowych. Bardzo modny jest tak zwany marketing partyzancki, czyli działania, które mają na celu zaskoczenie innych. Często rozgrywa się je w centrum miasta, a pomysły są takie, żeby nikt się nie domyślił, że to może być zorganizowana akcja. Stąd też bardzo pasująca nazwa dla tego sposobu promocji. Większość jednak osób próbuje konserwatywnie, ale i z lepszym rezultatem. Uwagę przyciągają billboardy i telebimy, a najlepiej sieć telebimów - więcej. To bardzo znamienne, że w czasach powszechności Internetu ktoś decyduje się na takie zaskoczenie, jak promowanie się poza zasięgiem Internetu. Co najważniejsze, ta metoda jest skuteczna.

Były już przypadki, że ktoś rozgniewany brakiem zatrudnienia i tym, że wysyłane CV znikają| gdzieś w internecie, postanowił poeksperymentować z dużym formatem reklamy. Wykupił ją, stworzył gigantyczny plakat ze swoim wizerunkiem, z wypisanymi kwalifikacjami, tak żeby ewentualny pracodawca to zobaczył. Przyznać trzeba, ze to bardzo kreatywne. Nie dość, że ktoś staje się bardziej widoczny niż tysiące osób w internecie, to jeszcze takie załatwienie sprawy świadczy o wysokim poziomie kreatywności.
20-05-05 08:25:04