Menu strony

Poradnik koksa

Zdecydowałeś w końcu wziąć się za siebie i zgubić kilka kilogramów? Popieram! Zanim jednak udasz się na gym, zapoznaj się z niezbędnikiem koksa. Dowiesz się, jak przygotować się do wysiłku, by szybciej zbijać tłuszcz.

Ubrania fitness Ubrania mają być przede wszystkim wygodne i dawać ci swobodę ruchu.
waga
Siłka to nie pokaz mody. (siłomierze) Tutaj liczy się charówka - musisz odczuwać progres w postawie i sile (polecam kupić siłomierz). Nie zdobędziesz respektu, paradując w drogiej odzieży sportowej. O czym trzeba pamiętać?

• Machaj żelastwem w rękawiczkach – zyskasz lepszy chwyt i nie poranisz sobie dłoni o sztangę. Rękawiczki to również ochrona doradztwo ochrona środowiska toruń przed grzybami – nigdy nie wiadomo, czy sprzęt został odkażony.

• Buty treningowe – muszą być komfotowe i stabilne. Najlepiej wybierać but o elastycznej podeszwie z oddychającego tworzywa. Zapomnij o klapkach. Chyba nie planujesz nabyć kontuzji? Klapki to na na pływalnie.

• Pas usztywniający – jeżeli wiesz, że będziesz działał na znacznych ciężarach, pas to konieczność. Pomoże ci zachować dobrą postawę i zabezpieczy przed przepukliną.

Sprawdź też

Szukasz ciekawych gier video? Zobacz nasze porady

gry
Nie musimy nawet zbyt mocno znać się na całej tej branży aby doskonale zdawać sobie sprawę z tego, że szeroko rozumiana komputerowa rozrywka stoi w chwili obecnej na bardzo wysokim poziomie rozwoju. Z pewnością warto zatem zainteresować się tym nieco bliżej, ponieważ związane z tym możliwości są tak duże, że właściwie każdy z nas spotka wśród nich coś, co pozwoli mu faktycznie dobrze się bawić.


• Ręczniczek – bez niego nie wchodź na siłownię. Bardzo przydaje się do ocierania potu. Ławeczki lepiej osuszaj jednorazowymi chusteczkami.

Odżywianie Jeżeli pragniesz widzieć postępy, nie skupiaj się tylko na treningu.
dieta
Bardzo ważny jest sposób żywienia. Odstaw fastfoody. Zacznij sam sobie gotować. Musisz dostarczać odpowiednią ilość protein i węglowodanów organizmowi. Ogranicz cukry i tłuszcze. Najlepiej skontaktuj się z dietetykiem, aby przygotował ci plan odżywiania. To jednorazowy koszt, ale oszczędzisz czas na szukanie informacji. Rady fachowca sprawią, że szybko waga elektroniczne pokaże ci, że straciłeś kilogramy.

Pamiętaj też o wodzie na siłownię. Musisz stale nawadniać ciało. Zapomnij o słodkich napojach i energetykach. Przed treningiem warto strzelić kawę i pobudzić się kofeiną. Jeżeli siłka to dla ciebie nowość, lepiej zamów sobie kilka sesji treningowych z trenerem. Zyskasz pewność, że nie zrobisz sobie krzywdy i nie będziesz obiektem żartów pozostałych strongmanów.
19-07-27 07:16:04