Menu strony

Najlepsze formy reklamy zewnętrznej

W dwudziestym pierwszym wieku reklama otacza nas zewsząd. Czy to w radiu, stronach w internecie, czy na zewnątrz. Istnieje moc dobrych sposobów promowania swojego biznesu. Jednym z najskuteczniejszych jest tzw. OOH – czyli reklama outdoorowa. Specjaliści od badań konsumentów są zgodni co do tego, że firmy posługujące się właściwie zaplanowaną reklamą zewnętrzną przynoszą o wiele większe dochody. Z tego powodu warto pomyśleć nad inwestycją w tą usługę.
telebimy
Rodzaje OOH obejmują plakaty, citylighty i telebimy. Te ostatnie podług speców są najlepsze z powodu ich wyrazistości i efektowności.

Sprawdź też

Znaki towarowe, a pomoc prawnika – zawsze należy skorzystać z oferowanej opcji pomocy prawnej

budynek - zbliżenie
Działanie w przestrzeni rynkowej sprzedając produkty firmy wiąże się z koniecznością wypełnienia wielu rejestracji i spełnieniem określonych wymogów formalnych.


Reklama zewnętrzna posiada obszerny wachlarz plusów. Marki popularyzowane w ten sposób docierają do bardzo znacznej liczby klientów. Ich renoma pośród konsumentów znacznie podwyższa się, gdy mogą ujrzeć logo i slogany promocyjne danej firmy na ulicy. (koszulki reklamowe) Są wówczas bardziej zmotywowani do kupowania jej produktu i promowania ich w swoich kręgach społecznych. Widzą je jako bardziej atrakcyjne i są w stanie płacić za nie więcej.

Także obserwowana jakość produktu podwyższa się. Jest to zatem nie tylko efektowny, ale i efektywny sposób rozpowszechniania marki. W dużym mieście, takim jak Bytom ruch na ulicach służy takiemu rodzajowi reklamy, stanowi dla niej idealną lokalizację. Olbrzymia liczba przechodniów i tłoczących się samochodów na ulicach sprawia, że przekazy z billboardów i telebimów docierają do dużo większej liczby odbiorców. Dlatego OOH jest lepszą formą niż np. ogłoszenia w gazecie, czy w telewizji.

miasto pełne telebimów
Najwyższej jakości usługą reklamową typu outdoor są telebimy. Są to wielkoformatowe ekrany diodowe, które da się lokować w przestrzeni miejskiej, dlatego zwracają one uwagę sporej ilości przechodniów i kierowców. Mogą one pokazywać atrakcyjne efekty świetlne i interesujące animacje, przez co bez trudu wyodrębniają się z okolicy. Najlepiej umieszczać je wzdłuż ulic przelotowych, które charakteryzują się dużym ruchem kołowym i w pobliżu dużych skrzyżowań. Wówczas zauważa je największa liczba ewentualnych konsumentów. Muszą się oni wszak zatrzymać się na chwilę i wtedy pierwszą rzeczą, którą zobaczą będzie najbardziej jasny i najbardziej poruszający się punkt otoczenia. http://www.adforce.pl/ http://www.adforce.pl/2-upominki-reklamowe/23-czas-i-pogoda/

Dzięki temu przekaz reklamowy mocniej zapada w pamięć. Bardzo dużo takich miejsc można znaleźć w takich miastach, jak Bytom. Reklama dźwignią handlu, jak stwierdza stare powiedzenie i z tego powodu by usprawnić funkcjonowanie swojego przedsiębiorstwa warto jest poświęcić na nią część budżetu. Reklama outdoorowa jest niezwykle efektywną strategią promocji brandu, zaś najbardziej doskonałym jej typem jest telebim.
18-06-22 14:07:03