Menu strony

Najlepsze formy reklamy zewnętrznej

W dwudziestym pierwszym wieku reklama otacza nas zewsząd. Czy to w radiu, stronach w internecie, czy na zewnątrz. Istnieje moc dobrych sposobów promowania swojego biznesu. Jednym z najskuteczniejszych jest tzw. OOH – czyli reklama outdoorowa. Specjaliści od badań konsumentów są zgodni co do tego, że firmy posługujące się właściwie zaplanowaną reklamą zewnętrzną przynoszą o wiele większe dochody. Z tego powodu warto pomyśleć nad inwestycją w tą usługę.
telebimy
Rodzaje OOH obejmują plakaty, citylighty i telebimy. Te ostatnie podług speców są najlepsze z powodu ich wyrazistości i efektowności.

Sprawdź też

Kilka słów na temat kupna mieszkania

informacje
program rządu związany z kupnem mieszkań sprawił, że obecnie coraz więcej osób jest posiadaczami własnego M. To ogromna szansa dla osób, jakie do tej pory nie mogły sobie pozwolić na kupno takowego.


Reklama zewnętrzna posiada obszerny wachlarz plusów. Marki popularyzowane w ten sposób docierają do bardzo znacznej liczby klientów. Ich renoma pośród konsumentów znacznie podwyższa się, gdy mogą ujrzeć logo i slogany promocyjne danej firmy na ulicy. (koszulki reklamowe) Są wówczas bardziej zmotywowani do kupowania jej produktu i promowania ich w swoich kręgach społecznych. Widzą je jako bardziej atrakcyjne i są w stanie płacić za nie więcej.

Także obserwowana jakość produktu podwyższa się. Jest to zatem nie tylko efektowny, ale i efektywny sposób rozpowszechniania marki. W dużym mieście, takim jak Bytom ruch na ulicach służy takiemu rodzajowi reklamy, stanowi dla niej idealną lokalizację. Olbrzymia liczba przechodniów i tłoczących się samochodów na ulicach sprawia, że przekazy z billboardów i telebimów docierają do dużo większej liczby odbiorców. Dlatego OOH jest lepszą formą niż np. ogłoszenia w gazecie, czy w telewizji.

miasto pełne telebimów
Najwyższej jakości usługą reklamową typu outdoor są telebimy. Są to wielkoformatowe ekrany diodowe, które da się lokować w przestrzeni miejskiej, dlatego zwracają one uwagę sporej ilości przechodniów i kierowców. Mogą one pokazywać atrakcyjne efekty świetlne i interesujące animacje, przez co bez trudu wyodrębniają się z okolicy. Najlepiej umieszczać je wzdłuż ulic przelotowych, które charakteryzują się dużym ruchem kołowym i w pobliżu dużych skrzyżowań. Wówczas zauważa je największa liczba ewentualnych konsumentów. Muszą się oni wszak zatrzymać się na chwilę i wtedy pierwszą rzeczą, którą zobaczą będzie najbardziej jasny i najbardziej poruszający się punkt otoczenia. http://www.adforce.pl/ http://www.adforce.pl/2-upominki-reklamowe/23-czas-i-pogoda/

Dzięki temu przekaz reklamowy mocniej zapada w pamięć. Bardzo dużo takich miejsc można znaleźć w takich miastach, jak Bytom. Reklama dźwignią handlu, jak stwierdza stare powiedzenie i z tego powodu by usprawnić funkcjonowanie swojego przedsiębiorstwa warto jest poświęcić na nią część budżetu. Reklama outdoorowa jest niezwykle efektywną strategią promocji brandu, zaś najbardziej doskonałym jej typem jest telebim.
18-06-22 14:07:03