Menu strony

Magic Land projektem open source

Niemiecka społecznościowa firma Wooga porzuciła projekt gry Pocket Island, który został napisany w HTML5. Był to wolny odpowiednik gry Magic Land, dostępnej od dłuższego czasu na Facebooku i napisany we Flashu. Firma przyznaje, że po prostu zareagowała na szum wokół HTML5: „był to eksperyment - wejście do rozległego oceanu możliwości, jakie daje HTML5”, stając się jednym z pierwszych partnerów Facebooka we wprowadzeniu gry na ich stronie dla wielu urządzeń.

Wczesny sukces przekonał Wooga do przeznaczenia dodatkowych środków na grę, która została uruchomiona w październiku ubiegłego roku. Jednak następne miesiące nie zapewniały wystarczającego zwrotu. Ze statystyk wynikało, że tylko 5% osób powraca do gry po pierwszym spróbowaniu. Dla porównania, Diamong Dash, kolejna gra obsługiwana przez Wooga, ma 50% powracających.

Post na blogu zrzuca winę na HTML5. - Jeśli połączenie jest zbyt wolne, albo rozłącza się, wielu użytkowników będzie po prostu rezygnować z grania i wróci do natywnych aplikacji, które załadują się niemal natychmiast - można przeczytać w firmowym komunikacie.

Próba obejścia tego problemu - wewnętrznie opracowana aplikacja systemu iOS do grania w trybie offline - doprowadzi do "statycznego doświadczenia użytkownika".

Dążenie do rozwiązania tych problemów, skłoniło Wooga, do przekształcenia gry w projekt open source. Firma ma nadzieję, że ktoś ze świeżym spojrzeniem na HTML5 mógłby znaleźć innowacyjne podejście, do rozwiązywania problemów, które nękają Pocket Island.

Odwiedź ten link - to żadnych wątpliwości świetna propozycja, która z całą pewnością bardzo Cię zaintryguje! Nie czekaj więc i zobacz już teraz.

Drugim powodem jest stworzenie możliwości uczenia się pracy zespołowej dla utalentowanych programistów na całym świecie w Wooga.

Źródła

  • Artykuł wykorzystuje materiał pochodzący z artykułu Magic Land staje się Pocket Island - Wooga oddaje projekt społeczności


Autorzy, Źródło: Wikinews na licencji CC-BY 2.5
20-09-14 07:18:02