Menu strony

Programy lojalnościowe B2B

Funkcją programów lojalnościowych, jak mówi nazwa, jest budowanie i wzmacnianie więzi między dwoma uczestnikami. Najbardziej powszechne są tego rodzaju programy, w których działalność gospodarcza stara się pozyskać sobie lojalność konsumentów. Najczęściej w użyciu są takie narzędzia, jak np. specjalne karty, dzięki którym kupujący zbierają punkty, naliczane za częste zakupy. Następnie takie punkty zamienia się na różne bonusy. Badania udowodniły, że dzięki takim działaniom klienci w rzeczywistości są zmobilizowani do zakupów i przywiązani do marki. Z tej przyczyny wiele przedsiębiorstw stosuje takie programy, nawet największe koncerny globalne.
Biznes, mężczyźni
Programy lojalnościowe B2B (odwiedź: ) to modyfikacja standardowych przedsięwzieć tego rodzaju. W tym przypadku chodzi o stworzenie mocnej więzi pomiędzy dwiema firmami. Przecież w gospodarce obok kontaktów klient-firma istnieją również bardzo istotne więzi wymiany usług na linii marka-marka. Programy lojalnościowe B2B mogą być więc bardziej skomplikowane niż zwyczajne biznes-konsument. Podstawowym zadaniem marki, która jest dostawcą jakichś wyrobów lub usług dla danej marki, jest wzmacnianie lojalności, by mieć regularne zlecenia.

Czy interesują Cię przedstawiane tematy? Jeśli tak, to odszukaj więcej (http://www.zawodtyper.pl/) i znajdź więcej informacji na omawiany temat - na pewno będą niezwykle wciągające.

To istotne zwłaszcza teraz, gdy w naszej gospodarce panuje niepokój i wszystkie marki starają się zapewnić sobie przewidywalną przyszłość. A jakie kształty mogą przybrać programy lojalnościowe B2B? Identycznie jak w wypadku relacji firma-konsument premiowane są regulane zakupy, jednak rzecz jasna nie używa się kart na punkty. Czasami marka, która dostarcza pewne produkty premiuje podwładnych kontrahenta pewnymi bonusami. Mogą to być na przykład wyjazdy do egzotycznych stron bądź korzystne zniżki na produkty.
Umowa


Sprawdź też

Czym właściwie jest PR?

Public Relations
Branża PR narodziła się parę dziesięcioleci temu, teraz cieszy się największym zainteresowaniem. Mimo to ciągle wiedza zwykłych ludzi o tej dziedzinie jest mała. Ludzie nie wiedzą, czym tak w sumie trudni się agencja public relations. Wielu utożsamia pojęcie public relations z normalną reklamą, lub, co najgorsze, z propagandą.


Gdy chcesz opracować przemyślany program tego rodzaju, zatrudnij zawodowców z agencji reklamowej.

Jeśli omawiane na tej stronie omówienie żywo Cię ekscytuje, to zalecam to źródło (http://bangbag.pl/pakowanie-prezentow/) - ono jest równie atrakcyjne, jak artykuł, który teraz czytasz.

Ponadto tacy znawcy mogą realizować dla twojego przedsiębiorstwa takie kompleksowe zadania, jak profesjonalna obsługa programów lojalnościowych.
20-02-26 07:11:10